İçeriğe geç

Garantiye Kaç Kere Gönderilir

Bir ürün kaç defa garantiye giderse yenisi verilir?

Garanti süresi içerisinde aynı arızayı iki kez veya farklı arızayı dört kez gösteren cihazlar ücretsiz olarak değiştirilir.

Garantiye gönderilen üründen para alınır mı?

Bu süre genellikle 20 İŞ GÜNÜ olarak belirlenir. Yetkili servis tüketiciye ürünün tamir edilemeyeceğini bildirirse aşağıdaki haklarınızı kullanabilirsiniz. Tüketici ürünün iadesini talep edebilir. Tüketici kusura uygun bir iade talep edebilir.

Telefon hangi durumda garantiye girer?

3) Hangi durumlar garanti kapsamındadır? Arızalı ürünler garanti kapsamındadır. Ancak garanti, uygulama hatalarını (tüketicinin ürünü ürün açıklamasına ve kullanım kılavuzundaki talimatlara aykırı kullanması sonucu oluşan arızalar) kapsamaz.

Bir ürün garantiye nasıl gönderilir?

Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte iade edin; size en yakın yetkili servis merkezini arayarak ürününüzün garanti kapsamında onarılmasını veya değiştirilmesini sağlayabilirsiniz. İletişim bilgileri garanti belgesinde veya kullanım kılavuzunda bulunabilir.

Bir cihaz kaç defa servise giderse değişir?

Cihazınız aynı arıza nedeniyle üst üste üç kez servise gönderilirse, yeni bir cihaz veya para iadesi talep etme hakkınız vardır. Ancak, ürününüz farklı nedenlerle servise gönderildiği için yapabileceğiniz hiçbir şey yoktur.

2 kere değişim yapılır mı?

Değişim işleminin bir kez yapılması yeterlidir, ikinci bir değişim işlemi mümkün değildir ancak ürünleri iade edebilirsiniz.

Garantiye giden ürünün kargo ücretini kim öder?

Bu bağlamda, ürünün tam bedeli ve ürünü iade etmek için yapılan kargo masrafları satıcı tarafından tüketiciye eksiksiz olarak geri ödenmelidir. Ürünün iadesi için yapılan kargo masrafları 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu Kanunun uygulama yönetmelikleri uyarınca satıcı veya sağlayıcı şirket tarafından karşılanır.

Ayakkabının ayağa vurması garantiye girer mi?

Ürünün bağcıklarının düzgün bir şekilde bağlanmasına ve ayağın ürün içerisinde hareketsiz kalmasına dikkat edilmelidir. Aksi takdirde hareket ürünün deforme olmasına neden olabilir. Ayakkabıda kullanıcıdan kaynaklanan darbeler, çarpmalar, sürtünmeler vb. Bu durumlar üretim hatası olmadığı için garanti kapsamında değildir.

Birebir değişim garantisi nedir?

Garanti kapsamında olup kullanıcı hatası olmayan, ancak tamiri mümkün olmayacak şekilde üretilen ve yedek parçası bulunmayan ürünler, yenisi ile değiştirilerek tarafınıza ücretsiz olarak gönderilir. Şarj edin.

Garanti şartları nelerdir?

Garanti belgesinde hangi noktalar bulunmalıdır? Üretici veya ithalatçıdan alınan bilgiler. Satıcıdan alınan bilgiler. Fatura tarihi ve numarası. Mal hakkında bilgiler. Malın tüketiciye teslim tarihi ve yeri. Garanti süresi. Maksimum onarım süresi. Tam garanti kapsamı. Daha fazla makale…

Yere düşüp kırılan telefon garantiye girer mi?

Telefon üreticileri tarafından ekran kırılması, ön camın çatlaması, iç ekranın kırılması, darbe sonucu oluşan ekran hasarları ve telefonun sıvı teması gibi durumlar kullanıcı hatası olarak değerlendirilmekte ve garanti kapsamı dışında tutulmaktadır.

Garantiye giden telefona ücret ödenir mi?

Garanti süresi içerisinde ürün, malzeme, işçilik veya montaj hatalarından dolayı arızalanırsa işçilik, parça veya başka bir ücret talep edilmeden tamiri yapılır.

Garantiye göndermek için fatura şart mı?

Garanti süresi, malın teslim tarihinden itibaren başlar ve 3 yıldır. 2. Garanti süresi içerisinde garanti hizmetinden yararlanmak için, kullanım kılavuzunun ekinde yer alan, satış tarihi ve bayi kaşesi bulunan garanti belgesi veya faturanın ibraz edilmesi zorunludur.

Garanti süreci nasıl işler?

Garanti süresi malın teslimi ile başlar ve en az 2 yıldır. Öte yandan, bazı mallar için garanti koşulları, özelliklerine göre Bakanlık tarafından farklı şekilde belirlenebilir. Bir ürünün arızalanması durumunda, garanti süresi onarım için gereken süre kadar uzatılır. Ürün için azami onarım süresi 30 iş günüdür.

Garantiye gönderirken kutu gerekli mi?

Kutu ve faturası gerekmektedir.

Garantisi olan ürün değişir mi?

Herhangi bir nedenle arızalanan bir ürünün garanti süresi, tamir edildiği süre kadar uzar. Bu, tüketicinin bu tamir süresinden olumsuz etkilenmeyeceği anlamına gelir. Garanti kapsamında değiştirilen ürünün garanti süresi, satın alınan ürünün garanti süresiyle aynıdır.

Azami tamir süresi aşılırsa ne olur?

Ürünün onarımı için gereken azami sürenin aşılması hâlinde tüketici, ürünün ücretsiz olarak yenisiyle değiştirilmesini veya maliyetinin tüketici tarafından karşılanmasını talep edebilir. Bu tüketici talepleri için satıcı, dağıtıcı, acente, üretici/imalatçı ve ithalatçı tüketiciye karşı birlikte sorumludur.

Garantisi devam eden ürüne servis ücreti ödenir mi?

Garanti süresi içerisinde ürün, malzeme, işçilik veya montaj hatalarından dolayı arızalanırsa işçilik, parça veya diğer masraflar dahil olmak üzere ücretsiz olarak tamir edilir.

Garantiden değişen parçanın garantisi olur mu?

Değiştirilen bu ürünün garanti süresi ne kadardır? Garanti Belgesi Yönetmeliği’nin “Değiştirilen malın garanti süresi” başlıklı 10. maddesinde: “Garanti kapsamında değiştirilen malın garanti süresi, satın alınan malın kalan garanti süresi ile sınırlıdır.” hükmü yer almaktadır. Bu hüküm fiyata dahildir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

şişli escort escort bayan